دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی کردستان با هیات مدیره کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی

به منظور تقویت تعاملات و ارتباطات فی مابین، مدیرکل تامین اجتماعی کردستان به همراه مدیر درمان تامین‌اجتماعی با اعضای هیات مدیره کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی سنندج دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کردستان، در این نشست که در محل کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان سنندج صورت گرفت، مدیرکل تامین اجتماعی استان ضمن تشریح و بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگران ساختمانی گفت: امیدواریم با افزایش تعاملات و رایزنی‌های لازم، فرایند بیمه شدن کارگران ساختمانی در کمترین زمان انجام شود.

صلاح قریشی، ضمن تاکید بر رفع مشکلات و دغدغه‌های صنفی و انسجام بیشتر تشکل‌ها، خدمت به این قشر را افتخاری برای سازمان دانسته و گفت: بسیار مفتخریم که در مجموعه سازمان تامین‌اجتماعی خدمتگزار کارگران ساختمانی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بهینه به این گروه از بیمه‌شدگان بیان کرد: در استان کردستان بالغ بر ۲۳ هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش این سازمان قرار دارند و تمامی سعی و تلاش سازمان در ارائه هرچه بهتر خدمات به این عزیزان است.

قریشی بررسی دقیق از وضعیت اشتغال کارگران ساختمانی را امری ضروری دانست و در این‌باره گفت: بهره‌مندی کارگران واقعی ساختمانی از خدمات این سازمان حق مسلم این عزیزان است و تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته‌ایم.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کردستان با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از آخرین وضعیت کارگران ساختمانی بیان کرد: استفاده کارگران ساختمانی از خدمات متنوع این سازمان از اهمیت بالایی نزد ما برخوردار بوده و این مهم حق الناس است و وظیفه همه متولیان امر این است که نهایت دقت لازم در این زمینه را داشته تا خدای نکرده حقی از کسی ضایع نشود.

در ادامه رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی نیز ضمن تشکر از مجموعه سازمان تامین‌اجتماعی در استان کردستان، همراهی این سازمان با کارگران ساختمانی در استان را مایه دلگرمی جامعه کارگری دانست و گفت: همواره سعی ما بر این بوده است که با هم‌افزایی با بازرسان و مسئولان تامین‌اجتماعی استان از حق کارگران واقعی ساختمانی در بهره‌مندی از مزایای این سازمان دفاع کنیم.

کد خبر: 62170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =