افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان در مهرماه

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان از پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان و افتتاح آن در مهرماه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان، نماز جمعه این هفته اهواز به امام جماعت حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و با حضور مردم شهرستان، مدیران و کارکنان بیمه و درمان تامین‌اجتماعی برگزار شد. سخنران قبل از خطبه‌ها عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان بود که گزارشی از اقدامات تامین اجتماعی در استان خوزستان ارائه کرد.

روشنی در سخنرانی اول پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز، ضمن تبریک هفته تامین‌اجتماعی (۱۹الی۲۵ تیرماه) به بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و نمازگزاران، سازمان تامین اجتماعی را یک نهاد عمومی غیردولتی معرفی و بیان کرد: جمعیت استان خوزستان بیش از ۵ میلیون نفر است که بیش از ۳/۵ میلیون نفر آن بیمه شده تامین اجتماعی هستند که ۶۳ درصد از جمعیت استان را تحت پوشش قرار داده است.

وی به طرح ها و پروژه‌های تامین‌اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: استان خوزستان در بخش درمان با ۳۳ مرکز درمانی بیشترین مراکز را دارد. در استان ۸ بیمارستان و ۲۶ مرکز درمانی مشغول خدمات‌رسانی به بیمه شدگان تامین‌اجتماعی هستند که شش مرکز درمانی دیگر با مجوز مدیرعامل سازمان در شهرهای فاقد مرکز درمانی ملکی در حال پیگیری و راه اندازی است.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان به پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد و گفت: این پروژه در مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از مجوز خرید سه دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس برای بیمارستان‌های بهبهان، ماهشهر و اهواز خبر داد و افزود: با مجوزی که از مدیرعامل و هیات مدیره سازمان دریافت شد پروژه بزرگ راه‌اندازی دپارتمان قلب و عروق بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز در دست اقدام است.

روشنی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این نوید را به مردم خوزستان داد که سازمان تامین‌اجتماعی طرح‌ها و پروژه‌های زیاد درمانی برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم خوزستان در دست اقدام دارد که به راه اندازی دو بخش ICU در بیمارستان‌های بهبهان و شوشتر، راه اندازی دستگاه چیلر در بیمارستان های بهبهان، ماهشهر، مسجدسلیمان و امیرالمومنین (ع) ، خرید و راه اندازی ۸ دستگاه رادیولوژی دیجیتال در شهرهای مختلف استان اشاره کرد.

کد خبر: 62177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =