احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان خلخال در سال جاری

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل در دیدار با فرماندار خلخال، از احداث ساختمان جدید درمانگاه این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، همزمان با هفته تامین‌اجتماعی، مهدی نیک‌سیرت، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل و هیات همراه با حضور در شهرستان خلخال با جواد یحیی زاده، فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر درمان استان در این دیدار به وضعیت نه چندان مناسب ساختمان درمانگاه برای ارائه خدمات درمانی به مردم و بیمه‌شدگان سازمان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: عملیات احداث ساختمان جدید درمانگاه در سال‌جاری آغاز خواهد شد و در این باره خواستار تامین ساختمان مناسب جهت استقرار موقت درمانگاه از فرمانداری شهرستان هستیم.

وی در باره تامین‌ کادر درمان متخصص در این مرکز درمانی گفت: دو پزشک متخصص داخلی و اطفال برای ارائه خدمات تخصصی از مرداد ماه به این مجموعه اضافه خواهد شد.

نیک سیرت با بیان اینکه برای این مرکز درمانی ذخیره داروئی ۶ ماهه داریم افزود: داروهای بیماران مزمن، فشارخون و دیابت به مدت ۹ ماه تامین شده است.

در این دیدار یحیی‌زاده، فرماندار خلخال با قدردانی از حضور مدیر درمان استان و هیات همراه، نسبت به پیگیری اختصاص پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی خلخال به منظور ارائه خدمات تخصصی به بیمه‌شدگان سازمان در درمانگاه شهرستان قول مساعد داد.

درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان خلخال در دو شیفت صبح و عصر خدمات دندانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و ویزیت پزشکان عمومی برای ۴۰ هزار بیمه‌شده سازمان در شهرستان و سایر مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کند.

کد خبر: 62207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =