تجلیل از کارکنان بازنشسته اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران برگزار شد

مراسم تکریم و تجلیل از کارکنان بازنشسته اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران همزمان با روز بهزیستی و تامین اجتماعی با حضور مدیرکل اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران، روسای کانون بازنشستگی و شعبه بیمه‌ای برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، بختیار ملکی، مدیر اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران در این مراسم که امشب ( ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ ) در تالار پل رومی تهران برگزار شد ضمن تبریک روز بهزیستی و تأمین اجتماعی گفت: تلاش همکاران پشتیبانی مجموعه بر این بود که در چنین روز و شبی برای شما خاطره‌ آفرینی کنند و به همین سبب این مراسم تدارک دیده شد و مفتخر هستیم که میزبان شما هستیم.

ملکی افزود: یک جمله را باید تاکید کنم که با تمام وجود قدردان زحمات بزرگواران هستیم که بخشی از عمر خود را صرف خدمتگزاری بیمه‌شدگان کردید و از همسران همکار نیز تشکر ویژه دارم که بستری مناسب برای فعالیت اجتماعی همسرانشان که همکار ما در سازمان تأمین اجتماعی بودند ایجاد کردند.

او در پایان گفت: به نظر نمی‌رسد که به سن بازنشستگی رسیده‌باشید شما بزرگواران وارد فصل جدیدی از زندگی خود شده‌اید که امیدواریم این این دوره از زندگی آغازگر تندرستی و سرافرازی روزافزون شما باشد.

معاون پشتیبانی و دبیر جشن بازنشستگان اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران نیز در این مراسم گفت: بازنشستگان پیشکسوت دارای کوله‌باری از تجربه هستند چرا که عمر مفید خود را در مسیر خدمتگزاری بیمه‌شدگان و مردم صرف کردند.

سید ابراهیم حسینی ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی تجلیل از خانواده 45 بازنشسته این اداره کل در سال 1401 را یکی از اهداف مهم برگزاری جشن تکریمی خواند و گفت: امروز که روز تأمین‌اجتماعی است شایسته دیدیم که ضمن تکریم همکاران بازنشسته، از خانواده شهداء نیز که جانشان را فدای نظام، انقلاب و مردم کردند قدردانی کنیم و به همین منظور از خانواده شهید رضوان مدنی نیز تقدیر به عمل آمد.

زوجین به هم عشق بورزند
نیره قوی، استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه خانواده نیز در این مراسم با تأکید بر اهمیت جایگاه برجسته زوجین در تشکیل خانواده گفت: در آیات متعدد قرآنی بر جایگاه ارزشمند خانواده بسیار تاکید شده است و تشکیل خانواده با محوریت زن و مرد محقق می‌شود.

وی زن را موجب آرامش خانواده خواند و گفت: خدا در قرآن می‌گوید که فلسفه حضور زن در خانواده، آرامش، عشق، محبت و سکون است.

قوی در ادامه با ذکر حدیثی از پیامبر(ص) در خصوص ارزش کار مردان در خانواده گفت: پیامبراکرم (ص) خطاب به امام علی (ع) می فرماید: علی جان یک ساعت خدمت در خانه والاتر و بهتر از هزار سال عبادت است.

این استاد دانشگاه افزود: حال اگر زنی به همسرش یک جرعه آب بنوشاند پاداش این امر بیش از یکسال روزه و عبادت‌های شبانه است و شهری در بهشت برای او بنا می‌شود.

قوی گفت: اگرچه در روایات و احادیث بر رعایت حیا در حریم خانواده تأکید می‌شود اما از سوی دیگر نگاه محبت‌آمیز و مهرورزانه مردان به همسر و دلربایی زنان از مردانشان نیز مورد تأکید بسیار است.

پس از اجرای موسیقی زنده و برنامه هنری، مراسم تجلیل اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران با تجلیل از خانواده معظم شهید رضوان مدنی، تکریم از همکاران تازه بازنشسته و بازنشستگان نمونه سال‌های گذشته و همکاران شاغل نمونه و رابطان روابط عمومی پایان یافت.

کد خبر: 62258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =