دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین با روسای کانون‌های بازنشستگی کارگری استان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در جمع کانون‌های بازنشستگی از آنان به‌عنوان بازوان توانمند اجرائی در سازمان نام برد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قزوین، طی نشست تعاملی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین با روسای کانون‌های بازنشستگی کارگری استان که در راستای گرامیداشت هفته تامین‌اجتماعی برگزار شد، حمید کوزه گرها، مجموعه مدیریت تامین‌اجتماعی استان را با کانون‌ها در یک جبهه عنوان کرد و گفت: امید است با درایت ویژه صورت گرفته توسط مقامات سازمانی در برنامه هفتم توسعه، استقلال مالی بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور با حفظ سرمایه جمعیت تحت پوشش حفظ شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در ادامه بیان کرد: سازمان در شرایط کنونی در وضعیت عدم تعادل در ورودی و خروجی‌ها روبروست و حمایت از سرمایه جامعه عظیم بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان آن در محافل گوناگون توسط تشکلات کارگری ضرورتی انکارناپذیر است و مجموعه کانون‌ها خط مقدم سازمان بوده تا با تعامل دو سویه پایداری و ارتقاء بیش از پیش رقم خورد.

وی ضمن اشاره به مشکلات موجود در صندوق‌های بیمه‌ای گفت: ضریب وابستگی بیمه شده به مستمری‌بگیر با وجود ۱۰ میلیون نیروی کار فعال افغان، جای تامل بیشتری برای تصمیم گیری‌ها داشته و با وجود معضل کاهش جمعیت، تغییر در نگرش و دید مسئولین ذیربط ضروری است.

ریاست کانون بازنشستگی کارگری استان قزوین و ریاست کانون عالی کشور نیز ضمن تبریک هفته تامین‌اجتماعی از اهتمام مجموعه کانون‌های استان و برپائی نشست‌های مستمر و بررسی مداوم مشکلات مطروحه توسط مدیریت استان تقدیر کرد و گفت: چالش‌های کلان موجود در حوزه سازمانی توسط مقامات ارشد سازمانی در حال بررسی و تصمیم‌گیری نهائی به ویژه در برنامه هفتم توسعه بوده و امید است در نشست‌های مستمر که از سوی اداره کل استان برگزار می‌شود مسائل استانی مطرح شود که در حوزه اختیار تصمیم‌گیری مسئولین استانی خواهد بود تا جلسات تعاملی نتیجه مثمر ثمری را داشته باشد.

روسای کانون های بازنشستگی شهرستان نیز درباره نحوه افزایش حقوق بازنشستگان، ارائه خدمات درمانی به ۸۹ هزار خانوار مستمری‌بگیر، اختصاص دندانپزشک به درمانگاه‌ها، مقوله افزایش سن بازنشستگی و... موضوعات خود را طرح و از سوی مسئولین حاضر در نشست پاسخ لازم دریافت و دستور تسریع در مرتفع نمودن مسائل صادر شد.

کد خبر: 62363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =