۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 62542
قیمت پروازهای نجف در آستانه عاشورا به ۴۰ میلیون رسید

پروازهای عراق در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی در موارد متعدد به حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، موضوع کمبود بلیط هواپیما و قیمت‌های بالایی که برای آن اعمال می‌شود طی ماه‌های گذشته یکی از مباحثی بوده که همواره مطرح شده و همچنان راهکار مناسبی برای آن ارائه نشده است.

حال در آستانه روزهای عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی نیز بسیاری تصمیم می‌گیرند برای عزاداری این روزها راهی کربلا شوند. البته سفر به عراق برای ایام اربعین حسینی شایع‌تر است اما با این وجود تعداد ایرانیانی که برای عاشورا و تاسوعا هم راهی کربلا می‌شوند کم نیست.

برای این سفر با توجه به اینکه شهر کربلا در عراق فاقد فرودگاه است باید بلیطی به مقصد نجف تهیه کرد و پس از آن فاصله نجف تا کربلا را بطور زمینی پیمود.

قیمت بلیط برای نجف در لحظه تنظیم این گزارش (حوالی ساعت ۱۴ روز چهارشنبه) بدین صورت است که برای امروز تنها یک پرواز ۹ صندلی خالی دارد که قیمت بلیط‌های این پرواز ۳۶ میلیون و ۹۴ هزار تومان اعلام شده و مربوط به قطر ایر ویز است.

این در حالیست که برای روز پنجشنبه که مصادف با تاسوعای حسینی است بلیط هایی با قیمت ۶ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان نیز موجود است و برای روز جمعه یعمی عاشورای خسینی قیمت بلیط پرواز تهران نجف به چهار میلیون و ۴۶۲ هزار تومان می‌رسد.

در روز شنبه یعنی فردای عاشورا نیز قیمت بلیط‌های این مسیر به ارزان‌ترین حد ممکن یعنی دو میلیون و ۷۸۴ هزار تومان می‌رسد.

قیمت بلیط پرواز نجف برای تاسوعای ۱۴۰۲

طبق اطلاعات موجود روی سایت‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما برای روز پنج‌شنبه، ۵ مرداد که مصادف با تاسوعای حسینی است اکنون برخی پروازهای داخلی دارای چند صندلی خالی هستند که قیمت بلیط این صندلی‌ها بر حسب شرکتی که پرواز متعلق به آن است متنوع بوده و از ۶ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان شروع شده و به ۸ میلیون و ۳۲ هزار تومان می‌رسد.

البته ایرلاین‌های خارجی نیز برای این مسیر پروازهای متعددی دارند که در حال حاضر قیمت بلیط پروازهای باقی مانده آنها از ۳۳ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان آغاز شده و بیشترین قیمت مربوط به پرواز آنادولوجت است که ۴۸ میلیون و ۴۱۲ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت بلیط پرواز نجف برای عاشورای ۱۴۰۲

برای روز جمعه،۶ مرداد ماه یا روز عاشورای حسینی نیز وضعیت مشابهی حاکم بوده و قیمت پروازهای داخلی از ۶ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان شروع شده و تا ۶ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان پیش می‌رود.

قیمت بلیط شرکت‌های هواپیمایی خارجی نیز برای این مسیر از ۳۳ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان آغاز شده و تا ۳۶ میلیون و ۹۴ هزار تومان پیش می‌رود.

کد خبر: 62542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =