افتتاح ۵۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۸۲ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان بهزیستی در نقاط مختلف استان اجرایی شده است گفت: علاوه بر آن ۵۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، حسین اسدی‌راد با اشاره به جایگاه بهزیستی در عرصه خدمات‌رسانی به جامعه هدف، گفت: بهزیستی در عرصه‌های مختلف از جمله توان‌بخشی به افراد دارای معلولیت جسمی، بینایی، شنوایی، گفتار و روانی خدمات لازم ارائه می‌کند.

وی توانمندسازی مددجویان را یکی دیگر از برنامه‌های بهزیستی دانست و بیان کرد: توان‌بخشی آموزشی، علمی، حرفه‌ای، شغلی مورد توجه ویژه قرار دارد که اهداف توانمندسازی مددجویان ایجاد اشتغال است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت و افزود: در یک سال گذشته ۴۸۲ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان بهزیستی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی شده است.

اسدی‌راد اضافه کرد: در هفته بهزیستی ۶۰ طرح اشتغال‌زایی در نقاط مختلف استان و دو مرکز مثبت زندگی در بوشهر و عسلویه افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه در این مراکز نیروهای حرفه‌ای و متخصص با رشته تحصیلی مرتبط مشغول به کار می‌شوند گفت: علاوه بر آن ۵۷ مسکن ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر افتتاح شد.

کد خبر: 62692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =