مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان تامین‌اجتماعی ارس پارس‌آباد اردبیل

طی حکمی از سوی مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، بابک شیرین‌زاده به عنوان رئیس جدید بیمارستان ارس پارس‌آباد منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان تامین‌اجتماعی ارس پارس‌آباد، با حضور عباس جهانگیرزاده، نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس، مهدی نیک سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی استان، و مسئولان ارشد شهرستان پارس‌آباد در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد.

در این مراسم نیک سیرت ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند آذری نمین در دوران تصدی ریاست بیمارستان ارس، بابک شیرین زاده را به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی کرد.

وی در ادامه مراسم با اشاره به وجود بیش از ۹۷ هزار بیمه شده سازمان در شهرستان پارس آباد و استفاده روزانه نزدیک به هزار نفر از مردم و بیمه‌شدگان این شهرستان از خدمات درمانی و تشخیصی این بیمارستان گفت: در سال‌جاری با موافقت سازمان در صدد هستیم تا پروژه الحاق ساختمان شعبه تامین‌اجتماعی را به بیمارستان ارس شروع کنیم که علاوه بر افزایش فضای فیزیکی درمانی کلینیک‌ها، واحدهای اداری و پشتیبانی و بخش اورژانس تعداد تخت‌های بستری تا ۹۶ تخت افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی اردبیل افزود: در بخش تامین دارو با خرید به مواقع دارو به میزان ۶۵ میلیارد تومان ذخیره دارویی مناسبی تا پایان سال در مراکز درمانی استان داریم.

جهانگیرزاده، نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس، با قدردانی از مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در پیگیری‌های مداوم برای رفع مشکلات این بیمارستان از جمله تثبیت الحاق ساختمان شعبه، ادامه پروژه ارتقاء هتلینگ بخش‌ها و جذب پزشکان متخصص بیان کرد: با تمام توان برای پیشرفت و توسعه این بیمارستان و با استفاده از قابلیت‌ها و حمایت های سایر ادارات تلاش خواهم کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزشمند آذری نمین تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد و حکم سرپرستی بیمارستان تامین‌اجتماعی ارس پارس‌آباد به بابک شیرین‌زاده اهدا شد.

کد خبر: 62706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =