پرداخت ماهیانه بیش از یک هزار میلیارد تومان تعهدات به مستمری‌بگیران کرمانی

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان از پرداخت ماهیانه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تعهدات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران کرمانی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی کرمان، محمود شیخ شعاعی در دیدار با میاندهی، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار، از تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت این سازمان بزرگ در استان کرمان به یک میلیون ۶۵۰ هزار بیمه شده خبر داد و گفت: ماهانه حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به عنوان تعهدات در استان کرمان به ۱۳۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر که با افراد تبعی خود به حدود ۲۳۰ هزار نفر میرسند پرداخت می‌شود.

وی کارگاه‌های عضو این خانواده بزرگ در استان را ۵۴ هزار گارگاه عنوان و افزود: از این تعداد کارگاه فعال حدود ۴۲ درصد با استفاده از یارانه دولت از سهم پرداخت حق بیمه توسط کارفرما معاف خواهند بود.

شیخ شعاعی به بدهی برآوردی حدود سه هزار میلیاردی کارفرمایان استان به این سازمان خبر داد و افزود: این سازمان در راستای عمل به شعار سال و حفظ اشتغال، طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای را از اول خرداد ماه تا پایان مرداد ماه اجرایی کرده و کارفرمایان مدیون می‌توانند با استفاده از طرح‌های متنوع در پرداخت از بخشودگی استفاده کنند.

کد خبر: 62932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =