ارزیابی عملکرد مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

عملکرد مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد توسط تیم بازرسی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ارزیابی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، جلسه هماهنگی و توجیهی تیم بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور بهروز لطفی، معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی به همراه تیم نظارت و ارزیابی عملکرد وزارت کار در سالن اجتماعات مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

دراین نشست لطفی برتلاش‌های مستمر مدیران، مسئولان و کارکنان در جهت کارامدی بیشتر و ارتقای شاخص‌های ارزیابی عملکرد واحدها و مستندسازی اقدامات انجام شده تاکید کرد.

در این جلسه فرایند بازرسی و ارزیابی دستگاه‌ها، براساس محورهای سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی و شایستگی‌های مدیریت و ارزیابی عملکرد ازسوی سرپرست تیم تبیین و تشریح شد.

بر اساس شاخص‌ها مدارک و مستندات ارائه شده مورد بررسی قرار گرفت و در این باره راهنمایی و آموزش‌های لازم جهت انجام مناسبت الزامات ارزیابی عملکرد به مدیران و کارکنان ارائه شد.

لطفی همچنین بیان کرد: حضور تیم ارزیابی در استان‌ها با هدف اصلاح امور و بهبود سطح عملکردها براساس شاخص‌های تعریف شده است.

وی افزود: حسن حضور تیم ارزیابی از ستاد در مراکز استان ها بررسی فعالیت ها برای تشخیص نقاط قابل بهبود ونقاط قوت است.

آنچه در فرایند ارزیابی مدنظر تیم قرار می گیرد بررسی فعالیت‌ها وچگونگی خدمت رسانی به مردم براساس مستندات موجود است و بر همین اساس ادارات کل امتیاز دهی می‌شوند که نهایتا در پایان هر سال هر دستگاه با توجه به امتیاز کسب کرده، رتبه‌بندی می‌شود.

کد خبر: 63052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =