برگزاری دوره آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت سالمندان برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی لنگرود

همسو با رویکردهای آموزشی حوزه فرهنگی اجتماعی سازمان، دوره آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت سالمندان برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی در لنگرود برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، عبدالرضا رضائی، سرپرست تامین اجتماعی لنگرود با اعلام این خبر افزود: در این نشست یکی از کارشناسان بهزیستی شهرستان در حوزه سالمندی در قالب مباحثی آموزشی، موضوعاتی همچون الزامات سبک زندگی دوران سالمندی، اهمیت و نوع تغذیه در این مقطع از زندگی، نقش ورزش و فعالیت‌های بدنی و مشارکت در رویدادهای اجتماعی را برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد .

رضائی در این نشست با توجه به اینکه گیلان سالمندترین استان کشور بوده و بخش قابل توجهی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در زمره سالمندان جامعه محسوب می‌شوند بیان کرد: در اهداف این دوره‌ها تلاش داریم تا همسو با رویکردهای آموزشی حوزه فرهنگی اجتماعی سازمان و در راستای تحقق برنامه‌های سند ملی سالمندان کشور، برای بهبود بخشیدن به شرایط زندگی این قشر با آشنا کردن آنها با الگوهای مطلوب سبک زندگی در این ایام و ارتقاء سطح سواد سلامت، شرایط بهتری برای سپری نمودن این دوران فراهم کنیم .

وی افزود: این دوره آموزشی با همکاری بهزیستی شهرستان و کانون های بازنشستگی لنگرود و املش برگزار شد.

بیش از ۱۰ هزار مستمری بگیر در شهرستان های لنگرود و املش تحت پوشش تامین‌اجتماعی هستند که افزون بر ۳۵ درصد آنها را سالمندان تشکیل می‌دهند.

کد خبر: 63216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =