بهره‌برداری از ۱۷ پروژه بهزیستی استان مرکزی در هفته دولت

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری ۱۷ پروژه بهزیستی به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی، محمود حسین آبادی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: واحدهای مسکونی قابل واگذاری در هفته دولت به صورت خود مالکی بوده که در قالب تفاهم‌نامه تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول، معلولین سرپرست خانوار و زنان خودسرپرست هستند که با مشارکت بنیاد مسکن، راه و شهرسازی ساخته شده‌اند و علاوه بر استفاده از کمک بلاعوض سازمان مابقی سهم آورده خود مددجو بوده است .

وی افزود: اداره کل بهزیستی استان نیز همانند سایر دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت هفته دولت و به‌منظور ارائه خدمات بیشتر به مددجویان طرح‌های آماده بهره‌برداری خود را افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افتتاح ۱۲ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان را از جمله پروژه‌هایی قابل افتتاح عنوان کرد و گفت: پروژه‌های مسکونی مددجویان این اداره کل در شهرستان‌های شازند وخنداب به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین آبادی با بیان این ‌که در این هفته مرکز حرفه‌آموزی پسران در شهرستان ساوه افتتاح می‌شود افزود: مرکز مشاوره در شهرستان دلیجان، مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد در شهرستان ساوه، فاز دوم مرکز بیماران روانی، مرکزحمایت از اطفال ونوجوانان و افتتاح واحد تعمییرات ویلچرجامعه معلولین در اراک نیز از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته هستند.

وی در ادامه بیان کرد: مشارکت بخش خصوصی در افتتاح این پروژه‌ها چشمگیر است و امیدواریم با مشارکت خیرین در ساخت واحدهای مسکونی معلولان اقدام‌های مؤثری در استان انجام شود.

کد خبر: 63239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =