افتتاح شرکت تعاونی پنگان پولادین باختر در خراسان شمالی

به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون و دولت، شرکت تعاونی پنگان پولادین باختر در خراسان شمالی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دیگر مسئولین استانی افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام‌خواه، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بیان این خبر گفت: این شرکت تعاونی با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و بیکاران منطقه، به عنوان یک پل همکاری جمعی فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی اشتغالزا در خراسان شمالی به صورت مستقل و با حمایت دولت، در زمینه‌های مختلف فعال خواهند شد افزود: این شرکت‌ها در زمینه صنایع کشاورزی، صنعت، خدمات و تولیدات محلی فعالیت دارند.

اسلام خواه همچنین گفت: با تأسیس این شرکت‌ها، فضای کارآفرینان جوان و نخبگان منطقه تقویت می‌شود و بازار کار رقابت‌پذیر تر می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی، افتتاح شرکت‌های تعاونی اشتغالزا در استان را نشانگر تلاش دولت برای حمایت از توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم دانست. این در حالی است که این شرکت‌ها با ارائه خدمات مالی، فنی و مشاوره‌ای به کارآفرینان و تولیدکنندگان، زمینه را برای رشد و پیشرفت صنایع محلی فراهم می‌کنند.

کد خبر: 63367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =