حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در مرکز سامد استانداری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در راستای تحقق حقوق شهروندی و به مناسبت هفته دولت و هفته تعاون، از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات مردمی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان، صبح امروز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲، اصغر رشنودی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری خوزستان، به مشکلات و سوالات شهروندان در حوزه‌های درخواست اشتغال، امور اجتماعی و یارانه، طرح کالا برگ، موضوعات مربوط به روابط کار و تعاون پاسخ داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان، در این آیین که به مناسبت هفته دولت و هفته تعاون برگزار شد، از طریق سامانه ۱۱۱ به صورت تلفنی و همچنین به صورت حضوری با برخی مراجعه‌کنندگان در جریان مشکلات مردم قرار گرفت و دستور رسیدگی به مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

رشنودی در حاشیه این آیین، مرکز سامد را یکی از مطلوب‌ترین راه‌های رسیدگی به حقوق شهروندان در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: سیاست دولت مردمی از بین بردن فاصله بین مدیران و مسئولین است و وظیفه داریم که بخوبی از این ظرفیت برای اعتمادآفرینی و امیدآفرینی استفاده کنیم.

سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه با خط ۱۱۱، شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند.

کد خبر: 63368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =