تلاش ما در راستای بهبود محیط اداری زنان شاغل است

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور زنان و خانواده گفت: کمیته تخصصی بهبود محیط اداری زنان شاغل در ستاد مرکزی سازمان با تأکید بر سبک زندگی اسلامی _ ایرانی به پیشنهاد مؤکد مدیرعامل سازمان تشکیل شده و به صورت مستمر جلسات آن نیز برگزار می‌شود.

شکیبا محبی‌تبار در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با اعلام خبر آغاز برگزاری جلسات این کمیته تخصصی گفت: تلاش کمیته تخصصی بهبود محیط اداری بانوان شاغل بر این است که با برقرای تعامل مثبت با بانوان همکار، بتوان به پشتوانه همفکری و هم‌اندیشی در مسیر متناسب‌سازی پوشش کارکنان با فضاهای اداری و بهبود وضعیت ظاهری گام برداشت.

محبی‌تبار ادامه داد: تاکنون سه جلسه این کمیته تخصصی با مصوبات مختلف برگزار شده که بازبینی، در صورت نیاز اصلاح، بازنگری و ابلاغ ضابطه پوشش متناسب با فضای اداری یکی از مصوبات است.

او با تأکید بر لزوم تقویت عوامل انگیزشی و استفاده مناسب از ابزارهای مدیریتی در توسعه فرهنگ عفاف گفت: مقرر شده‌ که اعتبار و بودجه مشخص و معین جهت توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعیین شود و همچنین امتیاز مثبتی در جدول انگیزش دوره‌ای کارکنان با وضعیت ظاهری و پوشش متناسب فضای اداری نیز مدنظر قرار گیرد.

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور زنان و خانواده با اشاره به آخرین گزارش آمارجمعیت زنان شاغل در ستاد سازمان گفت: خوشبختانه اداره کل پایش و ارزیابی عملکرد موافقت خود را برای درج امتیاز مثبت در جدول انگیزشی دوره‌ای کارکنانِ با پوشش اداری متناسب به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی مکتوب اعلام کرده است.

او افزود: شناسایی و سازماندهی بانوان همکار علاقه‌مند به مسأله زیست‌عفیفانه و تحکیم بنیان خانواده در سطح ستاد، ادارات کل، شعب و مراکز درمانی و شرکت‌های تابعه نیز مدنظر این کمیته است و به موازی بازدید دوره‌ای اعضاء کمیته از واحدهای ستاد، ادارات‌کل، شعب، مراکز تابعه و شرکت‌های تابعه و برگزاری نشست‌های تعاملی و گفتمان‌سازی با محوریت موضوعات مرتبط با حوزه امور زنان و خانواده نیز پیش‌بینی شده است.

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور زنان و خانواده گفت: بهسازی و اصلاح ساختار فیزیکی اتاق‌ها و فضاهای سازمان بارعایت استانداردهای موجود نیز موردتأکید این کمیته است و سعی می شود که از الگوهای موفق برون‌سازمانی و مردم نهاد مانند وزارت کشور و دانشگاه شهید بهشتی و...نیز استفاده شود.

تلاش ما در راستای بهبود محیط اداری زنان شاغل است

کد خبر: 63694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =