تحقق ۴۰ درصدی تعهد اشتغال در استان خوزستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: بر مبنای میزان اشتغال ثبت‌ شده در سامانه رصد، تاکنون تعهد اشتغال استان در سال جاری، ۴۰ درصد محقق شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، اصغر رشنودی با بیان اینکه تعهد اشتغال استان خوزستان در سال جاری ایجاد ۶۳ هزار فرصت شغلی است گفت: میزان تعهد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های استان بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی در ادامه به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ فروشگاه خرد و ۴۶۷ فروشگاه زنجیره‌ای در استان، عضو طرح ملی کالابرگ الکترونیکی بوده و به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند.

خرید ۱۴۰۰میلیارد ریالی مردم استان از طریق کالابرگ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نسبت به سایر استان‌های کشور جایگاه بهتری داشته و تلاش می‌کنیم این روند به بهترین شکل ادامه یابد.

رشنودی گفت: از زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون در استان، ۱۲۰ هزار خانوار ۱۴۰۰ میلیارد ریالی خرید کالابرگ الکترونیکی داشته‌اند.

وی افزود: همچنین تعداد تراکنش‌های انجام شده از این طریق ۳۰۰ هزار مورد بوده است.

هدف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، کنترل تورم ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله شیر کم‌چرب (بطری)، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.

کد خبر: 63805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =