تحقق ۱۳۲ درصدی فرصت‌های شغلی در کردستان طی سال گذشته

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تحقق ۱۳۲ درصدی فرصت‌های شغلی در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی کمیته امداد، بهزیستی و صنعت و معدن و تجارت در این زمینه عملکرد مطلوبی داشتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری با بیان اینکه سامانه جستجوی شغل بر بستر فضای مجازی در راستای پل ارتباطی بین کارجویان و کارفرمایان خرداد ماه امسال راه اندازی شد گفت: متقاضیان کار و کارفرمایان برای درخواست شغل و بکارگیری نیروی کار می‌توانند از طریق این سامانه ثبت نام کنند.

پیشکاری کاهش زمان و هزینه‌های جست‌وجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی‌ها و در نهایت رشد نرخ اشتغال کشور و افزایش رضایتمندی ذینفعان را از اهداف راه اندازی این سامانه اعلام و بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۹۰ متقاضی کردستانی در این سامانه نام‌نویسی کرده اند و حدود ۳۹۸ نفر از کارفرمایان هم فرصت‌های شغلی را ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در ادامه از تحقق ۱۳۲ درصدی فرصت‌های شغلی در کردستان طی سال گذشته خبر داد و افزود: دستگاه‌های اجرایی کمیته امداد، بهزیستی و صنعت و معدن و تجارت در این زمینه عملکرد مطلوبی داشتند.

پیشکاری تعهد اشتغال برای سالجاری را ۲۱ هزار و ۵۹۹ نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد، نام ۱۰ هزار نفر یعنی معادل ۴۷ درصد در این سامانه ثبت شده است.

سامانه جست‌وجوی شغل https://shoghl.mcls.gov.ir محلی است که کارفرمایان برای درخواست نیروی کار مورد نیاز خود به سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام می‌کنند. همچنین کسانی که کارجو هستند نیز با مراجعه به سامانه، می‌توانند اطلاعات خود را ثبت تا کار مورد نظر خود را پیدا کنند.

کد خبر: 63821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =