۳۷۰ مرکز اورژانس اجتماعی در کشور فعال است

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی کشور گفت: در زمان حاضر بیش از ۳۷۰ مرکز اوژرانس اجتماعی در سطح کشور برای خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف فعالیت می‌کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالله‌کرمزاده افزود: اورژانس‌اجتماعی کشور، یکی از سکوهای تاثیرگذار در کشور است که مدیریت آن توسط سازمان بهزیستی انجام می‌شود و نوع خدمات آن و بستری که فراهم شده در کل دنیا بی‌نظیر است.

این مسئول با بیان اینکه اورژانس‌های اجتماعی در کشورهای دیگر خدمات خود را در قالب پلیس یا نهادهای دیگر ارائه می‌کنند، ادامه داد: در راستای ارائه خدمات پیشگیری و جلوگیری از اتفاقات بعدی، مددکاران بهزیستی برای ارائه مشاوره‌های لازم ورود می‌کنند.

او گفت: طبق قانون، اورژانس‌اجتماعی در شهرهای دارای جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت ایجاد می‌شود که در زمان حاضر ناوگان موردنیاز با هماهنگی سازمان اجتماعی و وزارت کشور به روزرسانی خواهدشد.

کرمزاده افزود: همچنین بحث مرکز عملیات اضطراری و فوریت‌های سلامت اجتماعی(EOC) در حال بررسی است تا در نزدیکترین زمان ممکن با استفاده از سکوهای مختلف مثل موتور یا خودروهای جدید با بهره‌گیری از نیروهای کارشناس و توانمند به گروه‌های هدف خدمت‌رسانی کند.

کد خبر: 63884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =