برگزاری نشست مشترک درباره مطالبات سازمان تامین‌اجتماعی و بدهی‌های شهرداری بندرگز

نشست مشترک درباره مطالبات سازمان تامین‌اجتماعی و بدهی‌های شهرداری بندرگز با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گلستان، جلسه مشترک درباره مطالبات سازمان تامین‌اجتماعی و بدهی‌های شهرداری بندرگز با حضور قربان زنگانه؛ مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، محمد علی آزادی کناری؛ شهردار بندرگز، رمضان زینلی؛ مدیریت درمان استان و نماینده شرکت خانه‌سازی برگزار شد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی در این نشست مشترک گفت: بخش اعظمی از منابع مالی این سازمان از دریافت حق بیمه‌ها تامین می‌شود و دریافت نشدن به موقع حق بیمه‌ها، سازمان تامین‌اجتماعی را در ارائه خدمات با مشکلات و چالش‌هایی مواجه می کند.

زنگانه افزود: تامین‌اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی محسوب می‌شود که این موضوع می‌تواند به عنوان یک نقطه مشترک، در گسترش ارتباطات و تعاملات دوسویه اثرگذار باشد.

وی تاکید کرد: برای تداوم بهتر خدمت‌رسانی به گروه‌های تحت پوشش، از نهادها، سازمان‌ها، کارفرمایان و صاحبان کسب وکار تقاضا داریم با بیمه‌پردازی به موقع این سازمان را یاری کنند.

در پایان زنگانه بیان کرد: در سایه تعامل و رعایت حقوق متقابل می‌توانیم با همکاری دوسویه گام‌های موثری برای آبادانی و ارتقاء شهر و رضایتمندی شهروندان برداریم.

کد خبر: 64000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =