حکم انتصاب سرپرست تیپیکو برای مدیرعامل شرکت اوزان

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شرکت اوزان با حضور سرپرست هلدینگ تیپیکو برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از تیپیکو؛ مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شرکت اوزان با حضور عطار، سرپرست هلدینگ تیپیکو روز شنبه، یکم مهر ماه برگزار شد.

در این مراسم که معاونین و هیات مدیره شرکت حضور داشتند؛ امیر علی بنایی" به عنوان سرپرست جدید شرکت اوزان معرفی و از خدمات و تلاش‌های " عظیم‌زاده" سرپرست سابق قدردانی به عمل آمد.

عطار ضمن تقدیر از زحمات شایسته عظیم زاده، برای علی بنایی به عنوان سرپرست جدید شرکت اوزان آرزوی توفیق و پیروزی کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم نعمت و فرصتی است که می‌بایست مغتنم شمرده شود، گفت: با عنایت به نامگذاری سال 1402 به سال «مهار تورم، رشد تولید» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و به منظور اجرای آن، می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های موجود به منظور ورود به حوزه‌های نوآوری، افزایش ظرفیت و ایجاد اشتغال به منظور رشد تولید بهره‌مند شویم و این هدف میسر نخواهد شد مگر با همدلی و همکاری هیات مدیره و امیدواریم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این شرکت و رشد و تعالی آن در حوزه تامین مواد اولیه شرکت‌ها وحوزه‌های نوآوری باشیم.

عطار خاطرنشان کرد: ما به دنبال تغییر وتحول پرسنل نیستیم بلکه به دنبال رفع کمبودها هستیم و با توانمندسازی و آموزش سعی در ارتقای وضعیت و رفع نواقص خواهیم کرد. همچنین ثبات مجموعه با استفاده از نیروهای زبده و همراهی کسانی است که تلاش مضاعف خواهند داشت.

وی در پایان با تأکید بر برنامه محور بودن و تلاش و انگیزه مضاعف در جهت تحقق شعار سال به عنوان پشتوانه و برنامه راهبردی افزود: مجموعه شرکت‌های تیپیکو می‌بایست به صورت به هم پیوسته با همکاری و تلاش مضاعف در راستای هم افزایی هرچه بیشتر حرکت کنند.

کد خبر: 64026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =