افتتاح مرکز آموزشی، توانبخشی و درمانی خیریه جامع سالمندان استان مرکزی

مرکز آموزشی، توانبخشی و درمانی خیریه جامع سالمندان استان مرکزی در اراک افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی، عزت الله حیدری، مدیرعامل خیریه جامع سالمندان استان مرکزی، در آیین افتتاح این مرکز بیان کرد: فاز نخست این مرکز در مدت ۱.۵ سال و مطابق با استانداردهای روز ساخته شده و امروز افتتاح شد. برای تکمیل فاز دوم این مرکز، تغییر کاربری یک قطعه زمین اهدایی به خیریه جامع سالمندان استان در منطقه موتاباد و فروش آن برای تامین هزینه تکمیل این پروژه مد نظر است.

وی بیان کرد: خیرین با همه توان در خدمت مردم و دولت هستند و تلاش دارند که باری از دوش دولت برداشته شود و انتظار می رود که همراهی بیشتری با آنها صورت گیرد.

مدیرعامل خیریه جامع سالمندان استان مرکزی با بیان اینکه این مرکز با ۱۴۵۰ متر مربع زیربنا در سه طبقه احداث شده است، افزود: به دلیل همجواری با کلانتری، امکان ساخت این ساختمان در ۵ طبقه مهیا نشد، اما خدمات طبقه همکف مرکز توانبخشی، آموزشی و درمانی روزانه است و با توجه به اهداف تعیین شده به منظور جلوگیری از آسایشگاهی شدن سالمندان، فعال خواهد بود.

حیدری اجرای برنامه‌های آموزشی، درمانی، توانبخشی، حضور پزشک، پرستار، کاردرمانگر، مشاور و ... را از جمله خدمات این مرکز برشمرد و گفت: مرکز خیریه جامع سالمندان استان در سال ۱۳۸۰ آغاز بکار کرد و امروز ۱۲۰ سالمند در مرکز ابراهیم آباد نگهداری می شوند و در ۱۰ سوئیت این مرکز به پدران و مادران سالمند و معلول ارائه خدمت می شود.

کد خبر: 64255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =