نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با مدیر شعب بانک‌ ملی ایران در استان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به منظور بررسی وضعیت تعاونی‌های مسکن مهر و نیز اجرای طرح نهضت ملی مسکن با مدیر شعب بانک‌ ملی ایران در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، اصغر رشنودی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اسماعیل یوسفی مورزی، مدیر شعب بانک‌ ملی ایران در استان به منظور بررسی وضعیت تعاونی‌های مسکن مهر تحت تعهد این بانک و نیز اجرای طرح نهضت ملی مسکن دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که معاون تعاون اداره کل و رییس اتاق تعاون استان و همچنین مدیران و معاونان بانک ملی نیز حضور داشتند، دو طرف بر انجام تعهدات خود در جهت اجرای طرح بزرگ و ملی نهضت ملی مسکن تاکید کردند.

اصغر رشنودی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این نشست موضوع رسیدگی به وضعیت تعاونی‌های مسکن را یکی از اولویت‌های تحت مسئولیت خود دانست و گفت: یکی از طرح‌های بسیار خوب در دولت مردمی آقای رییسی، طرح نهضت ملی مسکن است که لازم است تمام مدیران و مسئولان در اجرای این طرح ملی اهتمام و جدیت بیشتری داشته باشند تا این طرح به بهترین شکل خود به سرانجام برسد.

وی افزود: دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اراده کرد و تمام توان خود را برای تحقق این مهم به کار گرفته‌است و ما نیز به عنوان خادمان مردم وظیفه داریم در راستای سیاست‌های دولت گام برداریم .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با تاکید بر اینکه استاندار خوزستان درباره حل و فصل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر تاکید دارند، بیان کرد: برخی تعاونی‌ها مشکلات گوناگونی دارند یکی از چالش‌ها، مشکلات حقوقی بین پیمانکار، مالک و متقاضیان است و مشکلات برخی دیگر نیز به هیات مدیره بازمی گردد.

رشنودی با اشاره به اینکه حل مشکل تعاونی‌های مسکن، مستلزم یک حرکت فرادستگاهی است، افزود: یکی از اولویت‌های ما در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی حل و فصل مشکل تعاونی‌های مسکن مهر است و در این‌مسیر تمام عزم خود را جزم کرده‌ایم.

همچنین در این نشست، درباره ۱۰ تعاونی مسکن مهر شهرستان آبادان، با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد، جهت تکمیل این تعاونی ها تصمیماتی گرفته شد.

کد خبر: 64502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =