بازدید مدیرعامل تاپیکو از مجتمع‌های پتروشیمی ماهشهر

مدیرعامل جدید تاپیکو در اولین هفته‌های فعالیت خود در این هلدینگ سفری به استان ماهشهر داشته تا از نزدیک در جریان روند فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ قرار گیرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از تاپیکو، بابک افقهی، سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری نفت وگاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، در اولین سفر استانی خود امروز (سه‌شنبه، ۱۸ مهر) جهت بازدید از کارخانجات و مجتمع‌های تولیدی و بررسی پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات این پروژه‌ها و مجتمع‌های تولیدی وارد ماهشهر در استان خوزستان شد.

در نخستین روز از این سفر دو روزه، سرپرست تاپیکو از مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی غدیر، پتروشیمی شیمی‌بافت، پتروشیمی فن‌آوران و پتروشیمی فارابی بازدید و گزارش عملکرد و وضعیت پروژه‌های این مجتمع‌ها را بررسی کرد.

افقهی همچنین امروز در ادامه سفر استانی خود از مراحل پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌گذاری تاپیکو همچون پتروشیمی پتروالفین، فرآورد شیمیایی قشم، ماشین‌سازی پارس و مهندسی و نصب فیرمکو بازدید خواهد کرد و در جریان مراحل اجرای این پروژه‌ها قرار خواهد گرفت.

سرپرست تاپیکو فردا چهارشنبه هم به شهر آبادان سفر خواهد کرد و از مجتمع‌های تولیدی نفت پاسارگاد، نفت ایرانول و پتروشیمی آبادان بازدید و عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

افقهی پنجم مهرماه به عنوان مدیرعامل تاپیکو معرفی شد و با توجه به پروژه‌های عظیم سرمایه‌گذاری در هلدینگ تاپیکو و مسئولیت این شرکت به عنوان سرمایه‌گذار میلیون‌ها نفر از افراد تحت پوشش تامین اجتماعی، بازدید میدانی از وضعیت پروژه‌ها و کارکرد مجتمع‌های تولیدی را در دستور کار قرار داده است و طی هفته‌های آینده از سایر شرکت‌های تاپیکو نیز به طور حضوری بازدید خواهد کرد.

کد خبر: 64524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =