تولیدات لاستیک سهند در آستانه افزایش ۴۰۰ تنی

ولکانیز جدید صنایع لاستیکی سهند با حضور معاون امور شرکت‌های شستا و حجت‌الله برامکی یزدی مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی رسماً به خط تولید صنایع لاستیکی سهند اضافه شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شستا، مهدی نوروزیان، معاون امور شرکت‌های شستا در جریان هفتمین جلسه شورای مدیران سهند که پس از مراسم افتتاح خط تولید ولکانیز جدید برگزار شد حضور یافت.

مسعود امیدی، مدیرعامل صنایع لاستیکی سهند در جریان جلسه شورای مدیران و در تشریح روند طی شده جهت بازگشت دستگاه ولکانیز جدید گفت: به دنبال تأکیدات هلدینگ‌های بالادستی مبنی بر صیانت از دارایی‌ها و ایجاد تحول در اداره شرکت موضوع انجام تعمیرات اساسی و تغییر کاربری تجهیز ولکانیز جدید که بیش از ۱۰ سال از خط تولید کنار گذاشته بود در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی افزود: نکته مهم دراین‌خصوص استفاده از حداکثر توان فنی و مهندسی شرکت در انجام تعمیرات، تأمین قطعات و در نهایت تغییر کاربری تجهیز فوق از تولیدکننده ورق لاستیکی گریپ به تسمه‌نقاله لبه بسته با عرض ۶۰ و ۶۵ بود که به فضل الهی امروز شاهد به‌ثمررسیدن این تلاش‌ها هستیم.

امیدی همچنین در توضیح دستاوردهای بازگشت ولکانیز جدید به خط تولید سهند گفت: افزایش ۴۰۰ تنی تولید تسمه نقاله و در نتیجه فروش و سودآوری بیشتر از جمله دستاوردهای بازگشت ولکانیز جدید به خط تولید سهند محسوب می‌شود.

کد خبر: 64525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =