تحقق ۶۹ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان ملارد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد اعلام از تحقق ۶۹ درصدی تعهد اشتغال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهرداد اینانلو در جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرشتان ملارد بیان کرد: تعهد ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۲ برای شهرستان ملارد ۹ هزار و ۲۷۷ نفر تعیین شده که بنابر آمار منتشر شده در سامانه رصد تا ۱۸ مهر سالجاری برای ۶ هزار و ۳۵۸ نفر جویای کار در این شهرستان اشتغال ایجاد شده است که نشان از عزم جدی مسئولان دارد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی ملارد گفت: با تکمیل و راه‌اندازی این شهرک برای بیش از ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد نیز در این نشست گفت: در حوزه اصناف تعداد پروانه‌هایی که از نیمه نخست سال‌جاری در این شهرستان صادر شده حدود ۴۴۸ مورد بوده است.

امین بیات با بیان اینکه در حوزه صنعتی برای ۱۴ واحد صنعتی متقاضی پروانه صادر شده است افزود: اصلاح پروانه صنعتی ۲۱ واحد از دیگر اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد بوده است.

به گفته مسئولان ملارد، هم اکنون ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان فعال هستند.

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام‌های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

کد خبر: 64533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =