انتصاب سرپرست جدید شعبه تامین‌اجتماعی گلباف کرمان

با صدور حکمی از سوی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان، عبدالرضا سلطانی‌نژاد به عنوان سرپرست جدید شعبه تامین‌اجتماعی گلباف معرفی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی کرمان، با حکم محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، عبدالرضا سلطانی نژاد بعد از کسب امتیازات در کمیته استانی به عنوان سرپرست جدید شعبه گلباف معرفی و از زحمات بیش از ۸ ساله صباغ رحیمی در زمان تصدی مسئولیت این شعبه تقدیر شد.

شیخ شعاعی در سفر به شهر گلباف با حضور در محل دفتر حجت الاسلام و المسلمین پور شیخ علی امام جمعه و با حضور بخشدار و مقامات و مسئولان این شهر با معرفی سلطانی نژاد، وی را رسما به عنوان سرپرست جدید تامین‌اجتماعی شعبه گلباف معرفی کرد.

در این دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با معرفی سازمان تامین اجتماعی، آمار بیمه‌شدگان استان را ۴۹ درصد عنوان و بیان کرد: از جمعیت ۱۵ هزار نفری شهر گلباف فقط ۲۰ درصد تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی قرار دارد که امار نرم پایینی را نشان می‌دهد .

وی در این دیدار تامین‌اجتماعی را ضامن امنیت اجتماعی دانست و افزود: امروزه هر کجا فرهنگ بیمه‌ای و آمار بیمه‌شدگان نرم بالایی را داشته به تبع آن امنیت اجتماعی بالایی رقم خورده است.

پرداخت ماهانه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بازنشستگان و بیمه‌شدگان گلباف

شیخ شعاعی بازنشستگان این شهر را ۳۵۰ نفر معرفی کرد و گفت: سازمان تامین‌اجتماعی ماهانه بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان تعهدات خود به جامعه بازنشستگان و بیمه‌شدگان در این شهر پرداخت می‌کند که با پرداخت این مبلغ به صورت ماهانه و منظم شاهد رونق اقتصادی در این شهر خواهیم بود.

وی یک بار دیگر خطاب به مقامات و مسئولان این شهر خواستار همکاری و فرهنگ‌سازی استفاده از بیمه‌های اجتماعی شد و بیان کرد: هر آنچه مردم این شهر به سمت استفاده از بیمه‌های اجتماعی برای خود و خانواده‌های خود باشند آینده آنان دچار چالش نخواهد بود .

مدیرکل تامین‌اجتماعی با بیان این مطلب که آمار بیمه‌شدگان در ابتدای ایجاد شعبه گلباف ۲۰۰ نفر و امروزه به ۱۲۰۰ نفر رسیده است افزود: آمار موجود توجیحی برای ایجاد یک شعبه ثابت تامین‌اجتماعی در این شهر را ندارد اما سیاست این سازمان ارائه خدمات به نقاط محروم و دور افتاده است .

کد خبر: 64602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =