پاسخگویی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به تماس‌های مردمی در مرکز سامد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از طریق سامانه تلفنی۱۱۱ (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، سیاوش آقاجانی پیش از ظهر امروز ( چهارشنبه بیست و ششم مهرماه) در راستای پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در جریان تماس‌های مردم ضمن گفتگوی مستقیم و بررسی موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را برای اقدام به هریک از مدیران و روسای ستادی صادر کرد.

این گفتگو به مدت یک ساعت از طریق سامانه سامد با شهروندان عزیز از سراسر استان گیلان در استانداری گیلان انجام شد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد)، یک راه ارتباطی سهل و آسان شهروندان با مدیران دستگاه‌های اجرایی است که از طریق آن بستری فراهم شده تا مردم بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مسائل خود را پیگیری کنند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه‌های دولتی منعکس کنند و دستگاه‌های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

کد خبر: 64765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =