ایجاد بیش از ۷۵۰ فرصت شغلی در شهرستان دالاهو در سال ۱۴۰۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در دیدار با فرماندار شهرستان دالاهو از ایجاد ۷۸۳ فرصت شغلی در شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی در سفر به شهرستان دالاهو و در دیدار با مسعود محنتی ، فرماندار شهرستان ضمن تقدیم و تشریح سند توسعه اشتغال شهرستان دالاهو، بیان کرد: بر اساس سند توسعه اشتغال استان، برای شهرستان دالاهو تعداد یک هزار و ۱۱۰ فرصت شغلی برای سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده که تاکنون ۷۸۳ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

وی افزود: دالاهو با تحقق ۷۱ درصدی سند اشتغال، رتبه سوم در بین شهرستان‌های تابعه استان را دارد.

مسعود محنتی نیز در این دیدار گفت: با وجود ظرفیت‌های بسیار در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و صنایع دستی در شهرستان دالاهو ، تدوین این سند از اقدامات ارزنده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.

وی با بیان مطالبات و انتظارات شهرستان از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان دالاهو، آموزش‌های مهارتی نیروی کار در شهرستان را از مهمترین مطالبه در زمینه ایجاد اشتغال و تحقق سند اشتغال دانست و تاکید کرد: شهرستان دالاهو با وجود ظرفیت‌های صنایع دستی و گردشگری، صنعت و کشاورزی، آموزش مهارتی نیروی کار تاثیر مستقیمی در تحقق اهداف تعیین شده، خلق ثروت و رونق اقتصادی منطقه دارد.

کد خبر: 64817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =