رشد ۶۲ درصدی صدور مجوزهای آموزشگاه‌های آزاد در خوزستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از رشد ۶۲ درصدی صدور پروانه تاسیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، شهرام ملایی هزاروندی با بیان این مطلب گفت: در راستای ارائه خدمات آموزشی مهارت‌محور در شش ماهه ابتدایی امسال ۸۸۵ آموزشگاه فعالیت آموزشی داشتند که ۶۶۲ آموزشگاه از این تعداد ویژه زنان و ۲۱۲ آموزشگاه ویژه مردان و بقیه به صورت دومنظوره با رعایت ضوابط و مقررات حاکم فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به رشد ۷۴ درصدی آموزشگاه‌های فعال استان در شش ماهه نخست امسال گفت: در این مدت ۶ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۱۰۳ نفرساعت آموزش به مخاطبان ارائه شده است که از این میزان آموزش ۴ میلیون و ۳۸ هزار و ۸۲۷ هزار نفر ساعت برای زنان و ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۲۷۶ نفرساعت برای مردان بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به تعهد و حجم برنامه آموزشی به میزان ۱۰میلیون و ۷۳۵ هزار و ۱۶۴ نفرساعت بیان کرد: این میزان عملکرد آموزشی در شش ماهه امسال نشان‌دهنده بیش از ۹ درصد رشد نسبت به آموزش اجرا شده در زمان مشابه سال گذشته است.

وی به ارائه خدمات آموزشی توسط ۱۵۹۱ مربی فعال در حوزه آموزشگاه‌های آزاد اشاره کرد و افزود: از این تعداد مربی، ۴۵۷ نفر مرد و ۱۱۳۴ نفر زن هستند.

ملایی هزاروندی گفت: در شش ماهه اول امسال آموزشگاه‌های آزاد فعال استان خوزستان در ۴۰ گروه آموزشی موفق به اجرای ۶۸۷ استاندارد/حرفه آموزشی شده‌اند.

وی افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از آموزشگاه‌های آزاد نیز در مجموع ۶۰۲ بازرسی به صورت هوشمند و میدانی از آموزشگاه‌های آزاد سطح استان خوزستان انجام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان کرد: در راستای افزایش سطح کیفی آموزش و آشنایی مربیان بخش خصوصی با روش‌های نوین تدریس، ۱۲ دوره آموزشی "روش‌های نوین تدریس" با متد CBT نیز برای ۲۸۹ نفر از مربیان آموزشگاه‌های آزاد استان خوزستان برگزار شده است.

کد خبر: 64863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =