صدور بیش از ۱۰ هزار مجوز مشاغل خانگی بصورت الکترونیکی در بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر با بیان اینکه دولت سیزدهم در حمایت از مشاغل خانگی پیشتاز بوده است گفت: در یکسال گذشته بالغ بر ۱۰هزار مجوز مشاغل خانگی بصورت کاملا الکترونیکی و برخط در استان صادر شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر، مصدق کشاورزی با تاکید بر اینکه رقم اشتغال ایجادی در کشورهای توسعه یافته در حوزه مشاغل خانگی ۱۰ برابر کشور ماست، افزود: در چند سال اخیر اقبالی خوبی نسبت به ورود به عرصه مشاغل خانگی در استان بوشهر صورت گرفته است که در دوسال اخیر این علاقه‌مندی و حضور چندین برابر است.

وی افزود: با تشکیل تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی و ایجاد بانک اطلاعات مشاغل خانگی و الزام دستگاه‌ها و نهادهای متولی به انجام تکالیف قانونی محوله درباره مشاغل خانگی سعی در توسعه این نوع اشتغال در استان داریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر گفت: در سال جاری و از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه، بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی تزریق می‌شود که گامی در ایجاد فرصت های جدید شغلی است.

وی به اعتبار تخصیص یافته به مشاغل خانگی در استان اشاره و بیان کرد : برای امسال ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی تخصیص یافته است و امسال تنوع بانک‌های عامل بیشتر و به آن‌ها اعلام شده است.

کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر افزود: ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ در سال گذشته تا پایان تیر ماه سال۱۴۰۲ پرداخت شد.

کد خبر: 64879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =