تحقق  نیمی از تعهد اشتغال ایرانشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با ثبت اطلاعات شاغلان جدید در سامانه رصد، حدود نیمی از تعهد اشتغال شهرستان ایرانشهر محقق شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل احمد سلامی در سفر به ایرانشهر و دیدار با مهرداد جهاندیده، سرپرست فرمانداری این شهرستان بیان کرد: بر اساس تقسیم بین شهرستانی، سهم ایرانشهر امسال برای اشتغال‌زایی، دو هزار و ۴۹۸ نفر است.

وی افزود: از ابتدای اردیبهشت تاکنون، دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سازمان‌های ایرانشهر، اطلاعات یک هزار و ۱۵۱ شاغل جدید را در سامانه رصد ثبت کرده‌اند که معادل تقریبی نیمی از تعهد اشتغال این شهرستان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: با توجه به مدت زمان باقیمانده تا پایان سال، لازم است همه دستگاه‌ها در تعامل با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر و نظارت فرمانداری، به تحقق کامل تعهد اشتغال شهرستان کمک کنند.

سلامی گفت: سامانه ملی رصد اشتغال با هدف کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی‌های بازار کار و میزان اشتغال ایجادی در راستای برنامه دولت سیزدهم برای ایجاد سالانه یک میلیون شغل راه‌اندازی شده و از طریق آن، عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال و شناسایی آمار بیکاران و شاغلان و فرصت‌های شغلی موجود مشخص می‌شود.

وی افزود: اشتغال ایجاد شده در سامانه بر اساس کد ملی افراد است و امکان تکرار وجود ندارد و مشخصات هر کد ملی بر اساس هویت شغلی و منطقه جغرافیایی در سامانه رصد ثبت شده که از سه طریق پیامک، تماس تلفنی و حضوری مورد نظارت قرار می‌گیرد.

کد خبر: 65092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =