افتتاح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جعفرآباد در قم

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جعفرآباد با حضور استاندار قم و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مجتمع ادارات شهرستان جعفرآباد افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، مراسم افتتاح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جعفرآباد صبح امروز همزمان با افتتاح مجتمع ادارات شهرستان، با حضور محمد آقامیری استاندار، وحید وزیری راد، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، مدیران ادارات و کارگران و کارفرمایان شهرستان برگزار و اسلام احمدلو به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

وی در این مراسم بیان کرد: تمام تلاش مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز بر این اساس بود که ادارات شهرستان هرچه سریعتر در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم در شهرستانهای جدیدالتأسیس مستقر شوند که این اتفاق افتاده و انشاء الله شاهد ارائه خدمات در این شهرستان‌ها خواهیم بود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم با تاکید بر لزوم توسعه اشتغال و کارآفرینی در شهرستان، گفت: از سایر دستگاه‌ها خواستاریم تا در این باره کمافی‌السابق نهایت همکاری را داشته و شرایط را طوری مهیا کنند که شاهد اشتغالزایی و رشد و توسعه اقتصادی در این شهرستان باشیم.

وزیری راد یادآور شد: امید است با استقرار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان جعفرآباد موارد مربوط به این حوزه از قبیل مشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونی ها و ... به نحو شایسته برطرف شود.

وی با بیان اینکه سرعت، کیفیت، تسهیل در رفت و آمدها، صرف وقت و هزینه کمتر و ... همواره مدنظر این اداره کل برای تأسیس ادارات جدید در شهرستانهای نوپا بوده است، افزود: خوشبختانه همت خوبی برای استقرار ادارات در شهرستان‌های تازه تأسیس وجود دارد و نیز سعی شده کسانی برای مدیریت این ادارات انتخاب شوند که تجربه و تخصص لازم را داشته باشند.

کد خبر: 65095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =