طرح پایلوت لیست هوشمند در شعب استان سمنان کلید خورد

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان سمنان گفت: پروژه لیست هوشمند در سامانه خدمات غیرحضوری تامین‌اجتماعی از ۱۳ آبان ماه در کلیه شعب استان‌ سمنان به عنوان استان پایلوت کلید خورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان سمنان، کمال نیک اقبال، با بیان این مطلب افزود: در راستای طرح تحول دیجیتال، توسعه خدمات غیرحضوری و بهبود فرایندهای خدمات بیمه‌ای جهت کارفرمایان و بیمه‌شدگان، سازمان تامین‌اجتماعی اقدام به طراحی و راه‌اندازی سامانه و نرم‌افزارهای مختلفی کرده است؛ یکی از این خدمات امکان ارسال لیست به صورت اینترنتی است که با هدف تسهیل و تسریع در ارسال لیست حق بیمه، نرم‌افزار ارسال لیست در اختیار کارفرمایان محترم قرار گرفته است.

وی ضمن جلب نظر کارفرمایان استان سمنان به شلوغی و تراکم در روزهای پایانی ماه گفت: با توجه به اینکه هدف سازمان تامین‌اجتماعی متمرکزسازی تمامی فرایند ارسال تا محاسبه و پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان است به همین جهت پروژه لیست هوشمند توسط شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین از ۱۳آبانماه سال جاری در استان‌ سمنان و برخی استان‌ها به عنوان استان‌های پایلوت شروع شده، لذا از کلیه کارفرمایان سطح استان درخواست می‌شود به دلیل شلوغی و ایجاد تراکم در روزهای پایانی ماه، نسبت به ارسال لیست حق بیمه کارگاه خود حداکثر لغایت روز ۲۰ام ماه جاری اقدام کنند تا در صورت وجود مشکلات احتمالی نسبت به بررسی و رفع آن اقدام شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: از تاریخ شروع اجرای دریافت لیست هوشمند، دریافت لیست خارج از سامانه به صورت دستی، سی‌دی و غیره امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: در لیست هوشمند انجام پردازش لیست ارسالی توسط سیستم به صورت همزمان با فراهم کردن امکان پرداخت بر خط به جهت تایید نهایی، لیست و ثبت سوابق بیمه‌شدگان لحاظ شده است.

نیک اقبال ضمن تشکر از صبوری کارفرمایان در مشکلات ناشی از ارسال لیست در مهرماه گذشته و به منظور جلوگیری از تکرار این گونه موارد مجددا نسبت به ارسال لیست حداکثر لغایت ۲۰ام ماه تاکید کرد.

کد خبر: 65184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =