نشست مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان

به منظور تحکیم روابط و گسترش همکاری‌های دوجانبه و پیگیری مطالبات قراردادهای پیمانکاری، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان با مدیرکل تامین‌اجتماعی استان دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، در این دیدار که به میزبانی اداره کل تامین‌اجتماعی استان برگزار شد، حبیبی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان ضمن تقدیر از همکاری‌های مجموعه تامین‌اجتماعی استان، از تعامل شرکت برق منطقه‌ای و تامین‌اجتماعی ابراز رضایت و اظهار امیدواری کرد در راستای حل مسائل و مشکلات موجود، سطح تعاملات هر دو مجموعه بیش از پیش افزایش یابد.

در ادامه مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان ضمن استقبال از گسترش سطح تعاملات فیمابین و تشکیل جلسات درباره تشریح قوانین و بخشنامه‌های سازمان و بیان چالش‌ها و مشکلات و ارایه راه حل‌های کارشناسی گفت: تامین‌اجتماعی به عنوان امانت دار کارگران و کارفرمایان خود را در کنار آنان می‌بیند و نه در مقابل آنان و سیاست ما حمایت و پشتیبانی از تولید است.

محمود شیخ شعاعی تأکید کرد: سازمان تامین‌اجتماعی به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای بیمه‌ای عزم خود را برای حل چالش‌ها و مشکلات جامعه هدف جزم کرده است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر: 65185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =