انتصاب سرپرست جدید درمانگاه تامین‌اجتماعی دیواندره

با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کردستان، روسای برخی ادارات مدیریت درمان و همکاران درمانگاه دیواندره، سرپرست درمانگاه معارفه و از زحمات سرپرست قبلی تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کردستان، شیرزاد قادر پور اقدم در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مسلمی، سرپرست قبلی درمانگاه، حسن امینی را به‌عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی کرد.

وی گفت: امروز خدمت در جایگاه رئیس یک مرکز درمانی با عنایت به سختی ها و مشقاتی که داراست ایثار و از خود گذشتگی بزرگی محسوب می‌شود و جا دارد از این منش و همت والای همکاران تقدیر کنم.

درمانگاه تامین‌اجتماعی دیواندره در مساحتی به وسعت ۳ هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۳۱ متر مربع در چهار طبقه بنا شده است. در طبقه همکف، ۷ اتاق پزشک، داروخانه، پذیرش، اتاق مامایی، اورژانس، اتاق CPR، اتاق گچ‌گیری و تعویض پانسمان، اتاق استریلیزاسیون، اتاق پسماند و دو رختکن زنان و مردان، قرار دارد.

این درمانگاه از ابتدای شهریور سال ۱۴۰۱ آغاز به‌کار کرده و از عمر مرکز تنها یک سال می‌گذرد؛ اما رفته‌رفته خدمات آن مراحل تکوینی را طی می‌کند. به نحوی که ابتدا تنها یک پزشک فعال بود و از خرداد ۱۴۰۲ در شیفت صبح دو پزشک فعالیت می‌کنند.

کد خبر: 65241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =