تکمیل درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان اردبیل

فرماندار اردبیل در بازدید از بیمارستان تامین‌اجتماعی سبلان اردبیل بر تکمیل پروژه‌های در حال اجرای این بیمارستان تاکید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، محمد اعتماد اعجازی در بازدید از پروژه‌های عمرانی، توسعه‌ای بیمارستان تامین‌اجتماعی سبلان اردبیل بر شتاب گرفتن و تکمیل پروژه‌های در حال اجرای این بیمارستان تاکید کرد و گفت: بیمارستان سبلان با توجه به اینکه به قشر زیادی از مراجعه‌کنندگان درشهرستان اردبیل خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی درمانگاه عمومی و تخصصی، بیمارستان سبلان اردبیل آغاز شده است و با تامین اعتبارات این پروژه مهم که تاثیر به‌سزایی درخدمات دهی به مردم خواهد داشت تکمیل می‌شود.‌

اعجازی افزود: عملیات اجرایی پروژه ارتقای هتلینگ بخش اطفال بیمارستان سبلان اردبیل هم آغاز شده و این پروژه در حال تکمیل است.

فرماندار اردبیل از توسعه بخش فیزیوتراپی بیمارستان سبلان اردبیل خبرداد و گفت :با تکمیل پروژه‌های در دست اجرا، این بیمارستان به یکی از مجهزترین بیمارستان‌ها تبدیل می‌شود.

وی از ساماندهی محوطه بیمارستان و سالن انتظار درمانگاه هم خبرداد و گفت:خدمات‌دهی مناسب وجلب رضایت مراجعه‌کنندگان دراین بیمارستان ضرورت اساسی است.

اعجازی با حضور در بخش‌های بستری بیماران، اورژانس، درمانگاه عمومی و تخصصی، بخش جامع تصویربرداری و مرکز تشخیص طبی در جریان فرآیند ارائه خدمات درمانی، نحوه پذیرش و خدمت‌رسانی به بیمه شدگان سازمان و سایر مراجعه کنندگان قرار گرفت.

کد خبر: 65329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =