اجرای پایلوت عملیات ارسال لیست هوشمند حق بیمه در استان‌ البرز

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان البرز گفت: به منظور هوشمندسازی فرآیندها با هدف متمرکزسازی، تمامی مراحل دریافت و پرداخت لیست حق بیمه کارفرمایان اداره کل استان البرز به صورت هوشمند در خواهد آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان البرز، داود سعدزاده با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این طرح تسهیل در فرآیند پرداخت حق بیمه و جلوگیری از انباشت مطالبات سازمان به منظور ارائه تعهدات هرچه بهتر به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ماه‌های گذشته کارفرمایان توصیه کرد: جهت بررسی عملکرد لیست هوشمند کارفرمایان نسبت به تنظیم و ارسال لیست حق بیمه طبق سامانه جدید در اسرع وقت اقدام کنند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه تا پایان ماه فرصت چندانی باقی نمانده گفت: مزید امتنان است این همکاری انجام شود تا بیمه‌شدگان نیز از مزایای این طرح که همان دسترسی سریع‌تر به استفاده از خدمات درمانی سازمان است برخوردار شوند و همچنین همکاران ما نیز فرصت این را داشته باشند تا ایرادات احتمالی این طرح را مرتفع کنند.

سعدزاده در پایان به منظور بهره‌برداری کارفرمایان از راهنمای کاربری گفت: پیامک اطلاع‌رسانی برای کلیه کارفرمایان ارسال و کارگزاری‌های رسمی وشعب تابعه استان آماده همکاری با کارفرمایان به منظور رفع خطاها و اشکالات احتمالی در مراحل آغازین طرح هستند.

کد خبر: 65333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =