بهره‌برداری سالن مجموعه ورزشی کارگران تنگستان در دهه فجر

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در ادامه بازدید از پروژه‌های در حال احداث اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، از افتتاح سالن مجموعه ورزشی کارگران تنگستان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی در حاشیه این بازدید گفت: سالن ورزشی کارگران تنگستان با زیربنای ۱۵۵۰ متری در زمینی به مساحت ۷۵۰۰ متر، پیشرفت ۹۵ درصدی را تاکنون داشته است.

وی ارزش ریالی این پروژه را ۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و تقدیم مردم تنگستان خواهد شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به بحث ورزش کارگران بیان کرد: بهره‌برداری از اماکن و ظرفیت‌های مجموعه‌های ورزشی کارگران ضمن بهره‌مندی «جامعه کار و تلاش» از خدمات، در راستای نشاط به جامعه هدف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر مؤثر بوده و همچنین در نهایت به اشتغال و تولید استان نیز کمک خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر پروژه ساخت استخر مجموعه ورزشی کارگران شهرستان‌ بوشهر و و سالن‌های ورزشی کارگران شهرستان‌های دشتی و گناوه که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد و تلاش می‌کنیم با همکاری و هماهنگی مسئولان اجرایی استان و وزارت متبوع هرچه زودتر آن را به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر: 65341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =