برپائی میزخدمت و مشاوره کارگاهی در شرکت " نوآور ارتباط" قزوین

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین با هدف برقراری تعامل فیمابین با کارفرمایان در واحد تولیدی "نوآور ارتباط" حضور یافت و به سوالات بیمه‌ای پاسخ داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، حمید کوزه‌گرها به‌همراه معاونت منابع بیمه‌ای و کارشناسان ذیربط با برپائی مشاوره کارگاهی و میز خدمت در شرکت "نوآور ارتباط" به سوالات و مسائل بیمه‌ای فیمابین در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به نیروهای مولد تولید پاسخ داد و دستور تسریع در رسیدگی برخی پرونده‌های مطروحه را صادر کرد.

وی از پرداخت ۸۲۲ میلیارد تومانی حقوق به ۹۱ هزار خانوار مستمری‌بگیر در برابر ۱۵۰۰ میلیارد تومان بدهی برخی کارفرمایان سخن گفت و خواستار همراهی مجامع برون سازمانی در مسیر امانت‌داری از سرمایه اندوخته مخاطبان آن شد.

محمد فرهاد کیائی، کارفرمای شرکت "نوآور ارتباط" نیز از حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین قدردانی کرد و نحوه پاسخگوئی صریح و به‌موقع مجموعه همکاران سازمان به ویژه اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات بیمه‌ای را بی‌نظیر برشمرد.

شرکت "نوآور ارتباط" در محدوده شعبه آبیک در شهرک کاسپین دو قزوین، با ۴۶۹ نفر بیمه شده و پرداخت ۱۴ میلیارد ریال حق بیمه ماهانه به تولید و ساخت سیم کابل برق مشغول است.

کد خبر: 65482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =