تجلیل مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر از پرستاران بیمارستان سلمان فارسی

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهربه همراه مدیرکل درمان از پرستاران بیمارستان سلمان فارسی تجلیل کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان سلمان فارسی، فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)و روز پرستار را به کارکنان تبریک گفت.

وی به نقش پرستاران در عرصه درمان اشاره کرد و گفت: پرستاری از اهمیت و جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و بی‌شک شب زنده‌داری، تحمل مشقت و رسیدگی به امور درمانی بیماران متعدد که هر کدام دچار بیماری خاصی هستند کار دشواری است.

بازدرهوا افزود: انجام این مسئولیت خطیر تنها با صبر و بردباری میسر است و قطع یقین خدماتی که پرستاران در حق بیماران انجام می‌دهند علاوه بر اجر دنیوی، دارای اجر و پاداش اخروی و معنوی است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی بوشهر بیان کرد: همه مشاغل در حوزه سلامت ارزشمند و تاثیر گذار هستند اما حرفه پرستاری در این حوزه از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای نسبت به سایر مشاغل برخوردار است.

بیمارستان سلمان فارسی استان بوشهر بیمارستانی درمانی وابسته به سازمان تامین‌اجتماعی با ۲۰۰ تخت ثابت است که در سال ۱۳۷۵ شمسی راه‌اندازی و بعد از دو سال به ۱۳۲ تخت فعال تبدیل شد. این بیمارستان دارای درجه یک ارزشیابی بیمارستانی است.

کد خبر: 65658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =