سهم بیش از  ۲۲ هزار میلیارد ریالی زنجان از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: امسال در مجموع سهم این استان از منابع قرض‌الحسنه اشتغالزایی ۲۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال است که از دو طریق نهادهای حمایتی و کارگزاران تعیین شده به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، حسین محمدی با بیان این که ۱۱ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال از این منابع قرض‌الحسنه از طریق بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد برکت و صندوق نوآوری و شکوفایی به متقاضیان اشتغالزایی پرداخت می‌شود افزود: ۱۱ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال دیگر نیز از طریق سایر کارگزاران مثل بسیج سازندگی، بیناد علوی، ‌بنیاد کرامت و سازمان حمایت از صنایع برای متقاضیان کارسازی می‌شود.

وی گفت: سال گذشته تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۶ بود ولی امسال این تسهیلات نیز در دل تسهیلات تبصره ۱۸ جا گرفت و با همین نام پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان ادامه داد: بخش دیگر تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به کمک به واحدهای تولیدی است که بخشی از طریق منابع ملی و بخشی نیز از طریق حساب پیشرفت و عدالت که در استان‌ها ایجاد شده، تامین می‌شود.

محمدی با بیان اینکه اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد درباره اشتغال‌های ایجاد شده از طریق این تسهیلات قابل راستی‌آزمایی است، گفت: با توجه به ورودی‌های جدید به بازار کار باید از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال در استان بهره بگیریم.

کد خبر: 65663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =