معارفه معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان

مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان با حضور مدیرکل، معاون تعهدات بیمه‌ای و جمعی از رؤسای ادارات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی را مسئولیتی بسیار تاثیرگذار در پیشبرد اهداف سازمان دانست و افزود: خوشبختانه افرادی که تاکنون این مسئولیت را برعهده گرفته‌اند از توانایی و همت لازم برای قرار گرفتن در این پست برخوردار بوده‌اند.

وی همچنین در ادامه، خدمت در نظام جمهوری اسلامی را افتخاری بزرگ برای همه دانست و ضمن تقدیر از زحمات مجید ناجی معاون اسبق که به افتخار بازنشستگی نائل آمده و همچنین اکبر محمد هاشمی که در این مدت علاوه بر معاونت تعهدات بیمه‌ای، تصدی سرپرستی این پست را نیز برعهده داشت، ابراهیم طبالی را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی معرفی کرد.

در ادامه اکبر محمد هاشمی، از همکاری و همراهی مدیر، مجموعه اداری و مالی در طول این دوران قدردانی و برای ابراهیم طبالی معاون جدید پشتیبانی آرزوی موفقیت کرد.

ابراهیم طبالی پیش از این مسئولیت هسته گزینش اصفهان را بر عهده داشت.

کد خبر: 65794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =