به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان مازندران، بر اساس برنامهریزی انجام شده و در راستای تحقق به رویکرد پاسخگوئی و افزایش رضایتمندی مخاطبان و رعایت حقوق شهروندان، حسن فلاح، مدیرکل تامین اجتماعی مازندران از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱ روز یکشنبه ۵ آذرماه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری و از بستر سامانه سامد به صورت زنده و از طریق ارتباط تلفنی مستقیماً به سوالات مردمی در امور بیمههای اجتماعی پاسخ داد و به مشکلات آنها در این حوزه رسیدگی کرد.
مدیرکل تامیناجتماعی استان مازندران از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح امروز با حضور در سامانه ارتباطی دولت و مردم (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات بیمهای مردم استان بود.
کد خبر: 65818
نظر شما