آغاز فعالیت درمانگاه تامین‌اجتماعی هرسین و کنگاور در آینده‌ای نزدیک

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از آغاز فعالیت درمانگاه هرسین و کنگاور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمانشاه، میثم حجتی پور در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات ارزنده صدا و سیمای استان کرمانشاه، گفت: مدیریت درمان استان کرمانشاه با ۱۱ مرکز درمانی فعال و حدود ۱۲۰۰ پرسنل در حال خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان سازمان و دیگر هم استانی‌هاست.

وی با بیان اینکه تعداد مراجعات به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در سال بسیار بالا است و بخش مهمی از درمان استان در مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه انجام می‌شود افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد مراجعان به این مراکز بالغ بر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بوده که این رقم با توجه به ۷۰۰ هزار بیمه شده‌ای که در استان وجود دارد عدد بسیار بزرگی است و این بیانگر ظرفیت درمانی مجموعه درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: به هر حال در زمینه خدمت‌رسانی، اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی به منظور حضور در صدا و سیمای شبکه زاگرس کرمانشاه می‌توانیم بسیار تاثیرگذار باشیم چرا که بیمه‌شده‌های ما بخش قابل توجهی از مردم استان هستند.

وی گفت: اعمال جراحی که در بیمارستان شهدا و بیمارستان حضرت معصومه(س) انجام می‌شود، مهم و حائز اهمیت است، از این جهت که یک سوم موالید استان در بیمارستان حضرت معصومه (س) انجام می‌شود و مراکز ما مورد وثوق و اعتماد مردم استان هستند، که حاصل زحمات پزشکان، کادر پرستاری و دیگر کارکنان مجموعه است.

حجتی پور افزود: از دیگر اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، افتتاح مراکز درمانی سنقر، سرپل ذهاب و جوانرود است و در آینده نیز درمانگاه هرسین و کنگاور نیز به این مراکز اضافه می‌شوند. همچنین بازسازی و به روز رسانی LDR بیمارستان حضرت معصومه، ساخت اورژانس جدید بیمارستان شهدا، بازسازی آشپزخانه های مراکز ، ساخت انبار دارویی، بازسازی مراکز تصویربرداری هم به لحاظ تجهیزات و هم فضای فیزیکی در سال‌های اخیر انجام شده است.

در این دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان کرمانشاه ضمن قدردانی از حضور حجتی پور گفت: مجموعه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در مدیریت درمان استان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی همچنین از آمادگی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به منظور همکاری و تهیه برنامه‌های اطلاع‌رسانی در حوزه درمان و پیشگیری از بیماری‌ها با حضور مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خبر داد.

کد خبر: 65840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =