صدور مجوز احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان تامین‌اجتماعی ملایر

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان همدان از صدور مجوز احداث درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین‌اجتماعی غرضی ملایر خبر داد و گفت: چهار هزار مترمربع زمین برای این پروژه اختصاص یافته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسن عروتی‌موفق در آئین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان تامین‌اجتماعی غرضی ملایر بیان کرد: تا پایان سال عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی این بیمارستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن دو طرح عمرانی بزرگ جدید در بیمارستان غرضی ملایر، افزود: مجوز ساخت بخش دیالیز این بیمارستان اخذ شده و پیگیری‌هایی برای احداث و آغاز عملیات اجرایی آن انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان و بیماران در بیمارستان غرضی با حضور پزشکان پرتلاش کادر پرستاری و کادر پشتیبانی پیگیر را دارای روندی پرشتاب و گسترده دانست و گفت: ضریب اشغال تخت بیمارستان غرضی ملایر از ابتدای امسال ۸۶ درصد بوده است و این بیمارستان بیشترین آمار ضریب اشغال تخت در بین بیمارستان‌های استان را دارد.

وی با بیان اینکه اقبال مردم برای مراجعه به بیمارستان غرضی بسیار بالا است، بیان کرد: از ابتدای امسال ۲۳۰ هزار نفر به این بیمارستان مراجعه کردند و ۱۴۰ هزار نفر به داروخانه و ۳۵ هزار نفر به بخش آزمایشگاهی مراجعه داشتند.

عروتی‌موفق با اشاره به اینکه این بیمارستان درجه یک در بین ۲۱ بیمارستان استان رتبه دوم را کسب کرد، افزود: دفتر پرستاری این بیمارستان که در هشت سال گذشته رتبه ۵۴ از ۷۲ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در کشور را داشت، سال گذشته جزو چهار دفتر برتر کشور معرفی شد.

وی گفت: بیمارستان غرضی ملایر از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در کشور محسوب می شود و نخستین بیمارستان سازمان در استان است و با توجه به سن این بیمارستان اقدامات خوبی در راستای مرمت و بازسازی بخش‌های مختلف آن انجام شده است.

بیمارستان تامین‌اجتماعی غرضی ملایر

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی دکتر غرضی ملایر در تیرماه سال ۱۳۷۴ افتتاح شد و رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این بیمارستان با مساحت ۷۱ هزار و ۵۳۵ متر مربع و زیربنای ۱۴ هزار و ۶۲۶ متر مربع در دوطبقه درشمال غربی ملایر و در ابتدای شهرک ولیعصر واقع شده است.

کد خبر: 65936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =