تحقق ۸۰ درصدی سهم اشتغال قصرشیرین در سال جاری

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ درصد سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سامانه رصد به ثبت رسیده و محقق شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا ،مراد باباخانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری قصرشیرین، سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری را ۹۱۷ شغل اعلام کرد که تاکنون ۷۳۱ مورد آن ایجاد شده است و در این باره گفت: این میزان تعهد اشتغال توسط ۱۸ دستگاه اجرایی محقق شده که بیشترین آن مربوط به صنعت، معدن و تجارت با ۲۳۴ شغل ایجادی و پس از آن کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی و میراث فرهنگی بوده است.

وی افزود: هم اکنون از نظر تعهد اشتغال ایجاد و ثبت آن در سامانه رصد در رتبه پنجم استان کرمانشاه هستیم که نشات گرفته از یک کار تیمی و هماهنگ است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: ایجاد اشتغال پایدار در منطقه باعث بازگشت مردم و جلوگیری از مهاجرت افراد از این منطقه می‌شود از این رو همه متولیان باید تلاش کنند تا زمینه اشتغال و به کارگیری افراد جویای کار در منطقه فراهم شود.

وی افزود: از محل تسهیلات بند "ب" تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ با توجه به آمار اخذ شده از سامانه، تاکنون ۲۵۳ طرح به مبلغ ۲۵۶ میلیارد ریال و با اشتغالزایی۲۵۶ نفر معادل ۹۳ درصد تسهیلات توسط بانک‌های عامل شهرستان پرداخت شده است.

علی اشرف بادپران، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان قصرشیرین نیز گفت: تمام دستگاه‌های متولی تلاش کنند تا پایان سال جاری میزان اشتغال تعهد شده را محقق کنند و افراد جویای کار از قبل آن منتفع شوند.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.

کد خبر: 66000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =