به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان ایلام، علی اشرف تابانی، مدیرکل تامیناجتماعی استان، تسریع در خدمترسانی و ایجاد افزایش و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت برشمرد و گفت: میتوان با بهرهمندی از میزخدمت در کمترین زمان ممکن مطالبات به حق ارباب رجوع را پیگیری کرد.
تابانی ترویج فرهنگ پاسخگویی و سرعت بخشیدن به روند اجرایی امور در واحدهای تابعه را از مزیتهای میزخدمت دانست و افزود: برپایی میز خدمت در محل مصلاهای نماز جمعه فرصتی است تا مردم بیشتر با برنامهها و اقدامات بهعمل آمده از سوی سازمانتامین اجتماعی آشنا شوند.
در برنامه و دیدارهای بدون واسط تعدادی از شهروندان خواستهها و مطالبات خود را بصورت چهره به چهره بیان کردند و از طرف کارشناسان تامیناجتماعی قول مساعدت و پیگیری به آنان داده شد.
نظر شما