بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه از شعبه کنگاور

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه به منظور بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات به مخاطبان سازمانی و همچنین با هدف برنامه‌ریزی در جهت رسیدن به اهداف سازمانی از تامین‌اجتماعی شعبه کنگاور بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، اسکندر کاکایی، مدیرکل استان به همراه رئیس اداره حراست اداره کل تامین‌اجتماعی استان با حضور در محل تامین‌اجتماعی شعبه کنگاور از نزدیک با همکاران و مخاطبان سازمانی دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران پرتلاش واحدهای اجرایی آنان را آئینه تمام نمای سازمان در برخوردهای اجتماعی و تعاملات با مراجعان دانست و گفت: کارکنان واحدهای اجرایی نقش بی‌بدیل و موثری در معرفی فلسفه وجودی سازمان تامین‌اجتماعی و اهداف و رویکردهای آن دارند و بنحوی آئینه تمام نمای سازمان در تعاملات با شرکای اجتماعی سازمان هستند.

کاکایی افزود: مدیرعامل سازمان نیز همواره توجه به ظرفیت‌های نیروهای انسانی را مورد توجه و تأکید قرار داده‌اند و در جلسات مختلف از زحمات کلیه پرسنل شاغل اعم از بیمه‌ای و درمان در جهت تحقق اهداف سازمانی قدردانی کرده‌اند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات به موقع به مخاطبان ضرورت دارد کلیه همکاران با بسیج تمامی توانمندی‌ها در جهت ایجاد منابع و پیگیری به جد مطالبات معوق سازمان را در اولویت امور اجرایی خود قرار دهند.

برنامه بازدیدهای نظارتی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه از واحدهای اجرایی به طور مستمر در دستور کار قرار دارد و کلیه مخاطبان و شرکای اجتماعی سازمان تامین‌اجتماعی در سطح استان می‌توانند با مدیرکل استان دیدار و گفتگو داشته باشند.

کد خبر: 66033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =