سفر یک روزه مدیرکل تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری به شهرستان بروجن

مدیرکل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری به منظور نظارت مستقیم بر عملکرد واحدها و ایجاد تعامل با نهادهای مدنی و حاکمتی به شهرستان بروجن سفر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، عبدالله مختاری در ابتدای حضور خود در دفتر امام جمعه شهرستان بروجن در نشستی مشترک با حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی ضمن ارائه برخی آمار و ارقام، به تشریح عملکرد بزرگترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی در استان پرداخت.

مختاری در همین رابطه بیان کرد: در حال حاضر ۲۷۱ نفر از کارکنان تامین‌اجتماعی در ۱۴ شعبه دائم، ۹شعبه اقماری و ۴ کارگزاری در اقصی نقاط استان، خدمات‌دهی به حدود ۵۱۱ هزار نفر- معادل ۵۰ درصد از جمعیت استان- را بر عهده دارند، و تمامی مساعی و همت خود را در راه تحقق آرمان عدالت اجتماعی و بسترسازی رفاه و شکوفایی نسل‌های آینده به کار گرفته‌اند.

وی همچنین به عملکرد شعبه تامین‌اجتماعی در شهرستان بروجن نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۸۵ هزار نفر از جمعیت مردم این شهرستان از خدمات متنوع تامین‌اجتماعی بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد، ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی و ۴۳ هزار و ۳۸۷ نفر تبعی و نیز هفت هزار و ۶۴۲ نفر مستمری‌بگیر و اعضای تحت تکفل آنها را شامل می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ضریب پشتیبانی در این شهرستان را ۴/۱۷ درصد اعلام و بیان کرد: در حال حاضر حدود ۶۴درصد جمعیت ۱۳۰ هزارنفری بروجن زیر چتر امیدآفرین تامین‌اجتماعی قرار دارند.

وی تعداد کارگاه های تحت پوشش تامین‌اجتماعی در این شهرستان را بالغ بر دوهزار و ۱۶۲ واحد فعال اعلام کرد.

در پایان این نشست، مختاری ضمن اشاره به رفع مشکلات حق بیمه کارگران ساختمانی طبق دستورالعمل اصلاحی سازمان ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﺕ ﻻﺯﻡ ﺭﺍ به منظور ﺗﺴﺮﯾﻊ ﺩﺭ ﺣﻞ این مشکلات ﺩﺭ چارﭼﻮﺏ قوانین ﺻﺎﺩﺭ ﮐﺮﺩ.

مدیرکل تامین اجتماعی در ادامه برنامه سفر خود به این شهرستان، از بخش‌های مختلف شعبه تامین‌اجتماعی بروجن نیز بازدید به‌عمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید با تعدادی از مراجعان شعبه نیز دیدار و گفتگو کرد و نظرات و پیشنهادات آنها را درباره نحوه خدمات‌دهی واحدهای اجرایی این سازمان بیمه‌گر در شهرستان بروجن، جویا شد.

کد خبر: 66089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =