برگزاری جلسه شورای اداری مشترک صف و ستاد در شعبه تامین‌اجتماعی کاشمر

مدیرکل، معاونان و روسای سایر واحدهای تخصصی ستادی خراسان رضوی از شعبه تامین‌اجتماعی شهرستان‌های کاشمر و خلیل آباد بازدید کردند و جلسه شورای اداری مشترک این دو شعبه در محل شعبه کاشمر برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خراسان رضوی، مهدی شفیعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در سفر به شهرستان کاشمر، ضمن دیدار با فرماندار این شهرستان، از فرایند انجام کار در این شعبه بازدید و با همکاران گفتگو کرد.

ملاقات عمومی با بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران شهرستان، شرکت در جلسه شورای اداری مشترک اداره کل و شعب کاشمر و خلیل‌آباد و بازدید از کارخانه تولیدی پردیس عصاره از دیگر برنامه‌های شفیعی در سفر یک روزه به شهرستان کاشمر بود.

در این سفر همانند سایر بازدیدهای نظارتی استان از شعب، معاونان و روسای واحدهای تخصصی از اولین ساعت شروع کار اداری در محل شعبه حضور یافتند و طی بررسی‌های کارشناسی و میدانی، نقاط ضعف، مشکلات و چالش‌های انجام امور تخصصی و همچنین نیازهای حمایتی و پشتیبانی واحدها را بررسی کردند.

همچنین اقدامات مورد نظر و تکالیف دوسویه با بهره‌گیری از تمام ظرفیت اجرایی شعبه طی صورت جلسه‌ای تنظیم و به امضای مسئولان واحد شعبه، رئیس اداره تخصصی، رئیس شعبه و معاونان و مدیرکل استان رسید و مقرر شد در بازه‌های مختلف مورد پیگیری و ارزیابی قرار گیرد.

در پایان این سفر، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خراسان رضوی به همراه معاونان، از شعبه تامین‌اجتماعی شهرستان خلیل آباد نیز بازدید به‌عمل آورد.

کد خبر: 66267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =